Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.

Turystyka i rekreacja

Do strategicznych działań zwiększających konwersję w kanale online poszukujemy

osoby odpowiedzialnej za zarządzanie, testowanie i wdrażanie usprawnień w procesie

rezerwacyjnym mających na celu wzrost sprzedaży biletów lotniczych i usług

dodatkowych. Jeśli doskonale rozumiesz, w jaki sposób budowany jest ruch na

stronie i ścieżki użytkownika oraz potrafisz określić czego potrzeba, aby stopniowo

poprawiać UX i CRO w zakresie generowania sprzedaży online, jesteś najlepszą

kandydatką lub kandydatem na nasze stanowisko!


Do Twoich obowiązków należeć będą:

• Wdrażanie usprawnień mających na celu optymalizacje współczynników konwersji,

• Optymalizacja głównych punktów styku na ścieżce użytkownika,

• Inicjowanie testów A/B oraz wdrażanie rekomendacji,

• Rekomendowanie zmian produktowych i funkcjonalnych, mających na celu maksymalizację sprzedaży,

• Bieżące monitorowanie KPI, analizowanie zachowań użytkowników oraz ich ścieżek zakupowych,

• Stały pomiar wydajności głównych CTA

• Współpraca z zespołem Web Analityki w celu realizacji testów A/B i interpretacji ich wyników,

• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za edycję treści na stronie lot.com, wysyłkę newsletterów, media społecznościowe w celu optymalizacji konwersji.


Dodatkowo będziesz uczestniczyć w projektach związanych z:

• Planowaniem i realizacją kampanii mających na celu realizację planów sprzedażowych dla wybranych linii produktowych

• Wsparciem zespołu tworzenia treści w zakresie pisania i edytowania treści na lot.com.


Co zapewniamy

• Pracę dla jednego z największych e-commerce w Polsce,

• Możliwość wdrażania projektów na kilkunastu, a docelowo kilkudziesięciu rynkach zagranicznych,

• Cross-działową realizację projektów (we współpracy z różnymi zespołami w ramach firmy),

• Rozwój Twoich zdolności analitycznych podczas analizy i interpretacji danych sprzedażowych i trafficowych,

• Różnorodność zadań i możliwość zwiększania Twojej wiedzy i kompetencji w oparciu o nowoczesne narzędzia i nowe projekty.

Wymagania

Kierunki studiów: Administracja, Ekonomia, Finanse, Informatyka, Logistyka, Marketing, Metody ilościowe, Prawo, Psychologia, Rachunkowość, Socjologia, Techniczne, Zależnie od ogłoszenia, Zarządzanie
Dodatkowe wymagania odnośnie kierunków: Proaktywna postawa i zaangażowanie
Wymagania odnośnie języków: angielski
Dodatkowe wymagania odnośnie języków: brak wymagań
Wymagania odnośnie kompetencji: Zależenie od rekrutacji
Lata studiów: Zależenie od rekrutacji
Wymagane wykształcenie:

student/absolwent

Wymagane umiejętności:

• 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu E-commerce, dzięki któremu wniesiesz do naszego zespołu wiedzę i świeże spojrzenie,

• Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, aby odpowiednio interpretować wyniki testów i sugerować rekomendacje ulepszeń,

• Kreatywność i pomysłowość do diagnozy możliwości optymalizacji strony lot.com i procesu rezerwacji biletów,

• Dzięki znajomości narzędzi: Adobe Analytics, Adobe Target, Heatmap, Hotjar, Power BI, Adobe Experience Manager łatwiej Ci będzie wdrożyć się w nasze środowisko technologiczne,

• Języki angielski to konieczność, ponieważ bilety sprzedajemy na 50 rynkach, a do tego współpracujemy z zagranicznymi dostawcami,

• Drugi język obcy na poziomie zaawansowanym będzie Twoim dodatkowym atutem.

AplikujZapisz ofertęPodobne oferty
Komitetu Obrony Robotników 43, Warszawa, 02-146
praktyki, staże, praca
pełen etat, pół etatu, część etatu